Narzędzia do przechwytywania i konwertowania Internetu
Społeczność online GrabzIt

Nowicjusz potrzebujący pomocy (pierwotnie opublikowano w złym miejscu)

Zadaj pytania dotyczące korzystania z narzędzia do zrzutów ekranu GrabzIt.

Witaj, społeczność,

Proszę wybaczyć moją niewiedzę. Jestem biznesmenem, a nie technikiem. Jestem pewien, że będzie to widoczne w moich pytaniach.

Czy możliwe jest użycie bardziej niezawodnych parametrów wyboru i kontroli w narzędziu Web Scrape, takich jak wzorzec adresu URL (najbardziej krytyczny) i ustawienia kontroli podążania za liniami za pomocą narzędzia do zrzutów ekranu? Chcę tylko przeszukać podstawowy adres URL i rozszerzone domeny z tego adresu URL, z ograniczeniami dotyczącymi głębokości przeszukiwania. Moim celem jest po prostu pobranie artykułów prasowych z określonego zestawu domen. Wolałbym przyjmować tylko tekst jako wynik, ale mogę żyć z obrazami dostarczanymi w dokumencie. Dane wyjściowe narzędzia do zrzutów ekranu są dla mnie świetne, biorąc pod uwagę moje podstawowe wymagania, ale funkcjonalność wyboru i kontroli jest zbyt ograniczona. Musiałbym znać wszystkie subdomeny i nazwy artykułów, aby móc korzystać ze standardowego wejścia tego narzędzia, a to nie jest realistyczne.

Pomyślałem, że skrobaczka będzie świetna i zacząłem jej używać, ale szybko odkryłem, że ceny i ograniczenia dotyczące tego narzędzia są znaczne! Nie mogę tego wykorzystać w oparciu o tę strukturę kosztów.